hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| دستگیری سه سارق گلخانه

همدان| دستگیری سه سارق گلخانه

 فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سه سارق گلخانه توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهر همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مالک یک گلفروشی مبنی بر سرقت تعداد زیادی از گل های زینتی توسط سارقان ناشناس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ شکریه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد، سارقان در نیمه های شب وارد گلخانه شده و تعداد زیادی از گل ها و گلدان های با ارزش را سرقت و بخشی از گلخانه را نیز تخریب کرده اند، افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته مسیرها و خیابان های اطراف تصویر یک دستگاه وانت مزدا همزمان با این سرقت به دست آمد که به ظاهر در حال جابه جایی تعدادی زیادی گل و گلدان بود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه با به دست آمدن شماره پلاک خودرو، مالک آن شناسایی و با دستور قضایی بازداشت شد، ادامه داد: متهم که یک مرد ۲۸ ساله است در ابتدا منکر سرقت شد اما در مواجهه با مستندات پلیس، به سرقت این گلخانه با همدستی دو نفر اعتراف کرد و با رهنمایی متهم، دو همدست وی نیز دستگیر شدند.
باقری اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهمان، ۲۲۰ عدد انواع گل زینتی و ۱۹۲ عدد انواع گلدان کشف و در ادامه مشخص شد متهمان در سرقت های متعدد دیگری نیز دست داشته اند و ۱۴ هزار نخ سیگار، ۳۱۵ عدد فندک تزئینی، هشت دستگاه انواع گوشی موبایل، سه گالن روغن خودرو، دو دستگاه ماشین ریش تراش، انواع آچارآلات، یک دستگاه دوربین مداربسته، انواع لامپ، پنج عدد باند پخش صوت، ۲۰ عدد انگشتر نقره، ترازوی دیجیتال و بلند گوی دستی همگی مشکوک به سرقت و نیز ۱۱۵ گرم ماده مخدر «گُل» کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: تا کنون ۱۵ نفر از مالباختگان به کلانتری مراجعه و شکایت خود را از این سارقان اعلام کرده اند و هر سه متهم با دستور قضایی برای بررسی تخصصی جرائم به اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد